خانما شما همگی امگا۳ میخورین؟

۱۰ پاسخ

من یکماه میخوردم دکترم گفت دیگ نخور

واسه من ک نداد دکتر

اره چند ماهه میخورم .هر سه روز یکبار

من اصلا نخوردم

ب من گفت اگ مصرف ماهی تخم مرغ و گردو داری نخور اگ نداری هفته ای دوبار

برای من هم دکترم نداده

یه روز درمیون میخورم خودم به دکتر گفتم برام نوشت اگه ماهی نمیخوری بهتر بخوری

عزیزم برای همه نمینویسن طبق آزمایشی که ازت میگیرن دکتر بهت دارو میده اگه بهت نداده حتما بدنت لازم نداشته به حرف کسی گوش نکن و خودسر دارو مصرف نکن مطمعن باش لازم بود خودش برات مینوشت

منم میخورم

آره هفته ای دوتا باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری