۵ پاسخ

من دکترم گفت ۵۰۰ بخور ۱۰۰۰ زیاده

باید حتما امگا ۳ بدون جیوه بخورید

وای من وقتی میخورم با اینکه وسط غذا میخورم ،سر دلم گیر میکنه و طعم دهنم بوی ماهی میگیره😓

دکترم ننوشته برام اصلا

منم مثل شمام ببخشید بعداز اینکه میخورم بادگلومیزنم ازبادگلوم بالامیارم ولی چاره ای نیست باید تحمل کنیم

سوال های مرتبط

مامان هیرک و تو دلی مامان هیرک و تو دلی ۹ ماهگی
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد