من دکترم گفت ۵۰۰ بخور ۱۰۰۰ زیاده
باید حتما امگا ۳ بدون جیوه بخورید
وای من وقتی میخورم با اینکه وسط غذا میخورم ،سر دلم گیر میکنه و طعم دهنم بوی ماهی میگیره😓
دکترم ننوشته برام اصلا
منم مثل شمام ببخشید بعداز اینکه میخورم بادگلومیزنم ازبادگلوم بالامیارم ولی چاره ای نیست باید تحمل کنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.