بچه ها شما سوسیس هم میخورین؟

۱۸ پاسخ

بله بیشتر تو پیتزا دست خودم نیست نمیتونم مقاومت کنم جلو پیتزا 😂😂

من قبل بارداری خیلی میخوردم و دوس داشتم
اما الان متنفرم ازش از اول بارداری تا الان نخوردم

سوسیس خونگی خودم درست کردم خوردم بیرونی عمرا بخورم

اصصصصلا..چه قبل بارداری چه الان...

میگن بچه رو زشت میکنه

نه اصلا نخوردم من

من میخولم

نه، حالم بد میشه، تو پیتزا بود نتونستم پیتزا بخورم

اره عزيزم اما خيلي خيلي كم سرهم تمسكتم ميزارم با پلاستيكش تو آب نيم ساعت ميجوشه هم خوشمزه تر ميشه هم سالم تر

یبار خوردم اونم ترش کردم

من از اول بارداری تا الان فکر کنم سه چهاربار خوردم خیلی ترش میکنم هروقت میخوردم
زیاد دنبالش نمیگردم😅

آره گاهی میخورم

اره گاهی وقتا

آره پریشب درست کردم

تو پیتزا خوردم اینطوری ن زیاد

کلا دو بار خوردم
خودم درست کردم بندری، قشنگ هم آبپز کردم

اره🥲

بعله😝😝

سوال های مرتبط

مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی
مامان ویهان تودلیم💙 مامان ویهان تودلیم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقلی🧸 مامان فسقلی🧸 ۴ ماهگی