خانما کیا سوسیس میخورین؟

۱۱ پاسخ

چن بار خوردم

من خوردم واقعا دو سه بار شایدم بیشتر تو پیتزا هم خوردم 😜

من قبل از بارداری ام‌نمیخوردم
فقط یکبار برادر شوهرم‌پیتزا درست کرده بود اوایل بارداریم همون موقع دو سه تا تیکه خوردم

منم چند بار خوردم

من چند باری خودردم

من قبلا میخوردم چرا دروغ بگم ولی الان تو بارداری اصلا یه بار هم نخوردم
کلا هم نمیخوام دیگه بخورم به هیچ وجه پشیمونم هم چون قبلنا میخوردم

من پیتزا درست میکنم میریزم🥲

😅من میخورم

من خوردم😭زیاد نه ها ولی در حد یه بار اینطورا اوکیه

من ولی زیاد نه دو سه بار تا حالا

من قبل بارداری هم هیچ وقت نخوردم گوشت خوکه 😒😒😒

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۱۲ ماهگی
مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی