سلام سوسیس و کالباس خانگی میخورین شما؟

۶ پاسخ

من لب به سوسیس کارخونه ای نزدم. یک خانومی بود تو‌خونه با مرغ تازه بدون نگه دارنده درست میکرد خریدم ازش

من نه نخوردم
فقط اول بارداری که نمی‌دونستم یکی دوبار خوردم

من بيروني خوردم چندبار

والا من بیرونی و خانگی نداره هرچی باشه میخورم😅

همه چیش کم اشکال نداره عزیزم

من بیرونی ام خوردم

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۱۲ ماهگی
مامان RoSa مامان RoSa هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی