سلام بچه ها شما این قرص مولتی ویتامین وامگا3روچه جوری میخورین.

تصویر
۱۶ پاسخ

بعد از ناهار هر دوشو باهم میخورم
هررروز

دکترمن گفت هفته ای دوتابعدناهار

امگا دکترم گفته هفته ای 3 باربعد ناهار.مولتی هم 1 روزدرمیون بعدناهار

یک ذوز در میون

من همراه نهار سه روز درمیون میخورم

قرص بعد از صبحانه کپسول بعد ناهار هرروز میخورم

مولتی هر روز بعد نهار
امگا هفته ای دو روز بعد نهار

صورتی هرروز،زرد یه روز در میان

صورتی رو با ناهار اون یکی با شام میخورم

کلسیم چراانقد بزرگه تهوع میگیرم😭😭

من بعد صبحانه

سلام عزیزم من هر روز میخورم صورتی بعد از ناهار ، زرد هم بعد از شام

من هفته ای۲بار چون وزنمو بردبالا ضعفم هم برطرف شد ،دکتر گفت هفته ای۲بار هم کافیه

همراه نهار یا بلافاصله بعد نهار هردو باهم می خورم

براحتی عزیزم☺️ من بعد از صبحونه میخورم حالا ممکنه یکی بعد ناهار بخوره

یک روز در میان

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان دلبر مامان دلبر روزهای ابتدایی تولد