از این قرص ها میخورین مولتی ویتامین

تصویر
۴ پاسخ

به من از اول پرگنمام ذاد

اره

برای من فم استایل ۲ هستش عزیزم

اگه وزن بچه و خودت خوبه ماشالله از ۳۶ و ۳۵ قط کن نخور

سوال های مرتبط

مامان ویهان تودلیم💙 مامان ویهان تودلیم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخملای شیطون🕶 مامان دخملای شیطون🕶 ۸ ماهگی
مامان دلبر مامان دلبر روزهای ابتدایی تولد
مامان کوشولووو👶🐻 مامان کوشولووو👶🐻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🐣جوجه ی من⚽️ مامان 🐣جوجه ی من⚽️ ۱۰ ماهگی
مامان محمدلیام مامان محمدلیام ۲ ماهگی