کیا از این قرص میخورن ؟ مولتی ویتامینا باهم فرق دارن؟

تصویر
۱۰ پاسخ

عزیزم من دنبال این بودم پیدا نکردم چند خریدی!

من از این میخورم انقد خوبه ک حد نداره

من اکتی ناتال میخورم مولتی ویتامینه خیلی خوبه بنظرم

من اینو قبلا خوردم الان ی نمونه دیگه گرفتم کوچیکترم هست

مال من از اینه اما از قبل خارجیشو داشتم اونو الان دارم استفاده میکنم تاریخش نگذره
هر وقت تموم شد اینو استفاده میکنم مقایسه کردم این مواد توش بیشتر از اون خارجیه بود

من اینارو قبلا میخوردم الان خارجیشو میگیرم کاملتره

منم ازاین استفاده میکنم منتها خارجیه برا من

منم میخورم

من الان اینو استفاده میکنم
قبلیم یکی دیگه بود
فرقشونو نمی‌دونم فقط میخورم😂🤣

من از این‌میخورم

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱۲ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۵ ماهگی