کیا تپش قلب دارن اینجا قرص میخورن؟

۳ پاسخ

من پرانول ۱۰ میخورم

من بیزوفار خوردم الانم میخورم ماما رفتم گفت زیاد ضرر نیس ولی بعد سنو میفرستم بری دکتر قلب الانم نمیدونم ضرره نه میخورم

من متورال میخورم

سوال های مرتبط

مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری