۸ پاسخ

من هرروز بعد از صبحانه

من استفاده میکنم بهترین نوع هس فقط از من صورتی

چرا سر خود دارو میخوری ؟ حتما باید متخصص برات بنویسه

تو رو خدا ویتامین های خارجی نخورین بچه رو پیش فعال می کنه

خب اسمش چیه؟ از پشتش عکس بده

من فقط برامن جاش شفاف نیس سفیده قرصش همین شکلیه

خارجی ان من میخوردم ولی الان ایرانی میخورم

اینادخارجین

سوال های مرتبط

مامان گردالو🥰👶🏻 مامان گردالو🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا 😍❤️ مامان هدیه خدا 😍❤️ هفته سی‌ویکم بارداری