۱۱ پاسخ

بین غذا بخور حتما چون من چند روزی همینطوری میخوردم‌ بالا میاوردم باید بین غذا باشه حتما

من اشتهام کم‌بود دکتر ازین داد گف بخور اشتهات برگشت قطعش کن

منم میخوام ب دکترم بگم برام بنویسه اگر مناسبمه

منم میخورم بعد صبحانه
ولی خب یکم تهوع بهم میده ک سری لواشک میذارم دهنم😂

منم اکتی ناتال میخورم

من بهم نساخت

من دارم میخورم. از همین

من اوایل میخوردم ولی دیگه الان نمیخورم سعی میکنم با غذا خوردن جبران کنم

من خوردم میگن چاق کنندس دیگه دکتر تجویز کرده باید بخوری دیگه

من میخورم ولی خیلی به معده‌م نمیسازه

بله ازهمین‌ میخورم

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان تودلیم💙 مامان ویهان تودلیم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان قندعسل💙💙💙💙 مامان قندعسل💙💙💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد