ماما کیا قرص مولتی ویتامین اکتی ناتال میخورن ؟
راضی هستید

۳ پاسخ

من میخورم
از چه نظر منظورتع؟

من می خورم و واقعا راضی بودم، من ۶ ماه ویار شدید داشتم و فقط با سرم و آمپول زنده بودم و از اول اکتی ناتال خوردم. الان خدا رو شکر دوباره وزنم برگشت ۹ کیلو هم اومد روش 😂 نی نی کلا توس ۲ تا سونوی رشدی که دادم یک هفته جلو بود و وزنش عالی بود.

من میخورم

سوال های مرتبط

مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته چهلم بارداری