خانوما مولتی ویتامین اکتی ناتال خوبه؟

۷ پاسخ

اره خیلی خوبه من میخوردم بخاطر وزن جنین اینا کم بود خوب شد در کنارش لیدی میل هم میخوردم تاثیر داشت

اره پلاسش خوبه

به خدا یدونه اخرشه فردا باید برم بخرم بستشو ندارم فردا خریدم واست بفرستم؟

آره عزیزم من میخورم

منم از ۱۶ هفته میخورم مارک پرگناکر
این سری دارو خونه اکتی ناتال داد

منم ازامروز شروع کردم میخورم

من از اول بارداری میخورم فقط از ۱۶ هفته پلاسشو شروع کردم خیلی خوبه عالی فقط یه مقدار اشتهات زیاد میشه

سوال های مرتبط

مامان آرین🩵 آوین🩷 مامان آرین🩵 آوین🩷 ۹ ماهگی