۱۸ پاسخ

منم همراه غذا میخورم

یرا منم‌اینو‌نوشته
یکی توی ۴ماهگی خوردم
یه دوره هم الان نوشته
اونقدر گشنم میکنه‌بیا و ببین 😢😢😢کم موندع زمین‌و‌زمانو بخورم

من دارم تازه میخورم

من هرشب یکی میخورم

اره من میخورم

من خوردم حالی استن

نوشته ۲۴ساعتی ی دونه

بعد ناهار میخورم

یک ساعت قبل شام میخورم

من میخورم عزیزم

اره منم استفاده میکنم هر روز

من روزی یکی همراه با صبحانه میخورم
عالیه قرصش🤌😉

بله منم میخورم روزی یدونه

آره عالیه ی دوره من خوردم

تا چند هفتگی بابد مصرف کنیم

من
هفته آیی دوتا دونه میخورم

اره من میخوردم مدتی

بله من مصرف میکنم

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری