۱۱ پاسخ

فقط بستنی حالمو بهتر میکنه

آب..هیچی جای آب رو نمیگیره
قند و کالری هم نداره

ما هنوز پکیج روشنه و زیر پتو یخ زدیم 🥶

استانا فرق داره من همین الان پتو رومه🤣🤣

بستنی هندونه اب خنک

طالبی، هندونه،شربت خاکشیر

من که دندونم خیلی درد داره نمیتونم نوشیدنی خنک بخورم🥲🥲

منم امروز هلاک شدم از گرما

شربت آبلیمو
خیار
ولی سعی کن تعادل رعایت کنی
که اذیت نشی

دلت نخواد هندونه یا آب خنک

من بستنی و هندونه اگه دلم چیز خنک بخاد

سوال های مرتبط

مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیکان🥹 مامان نیکان🥹 روزهای ابتدایی تولد