سلام دخترا شما امگا چند روزی یه دونه میخورین؟؟؟

۲۱ پاسخ

ی روز در میون

هفته دوبار

یه روز در میون

من هفته ای ۲بار میندازم

هفته ای ۳ بار ،،، روزای زوج

یه روز در میون

یه روز درمیون

یه روز در میون

هر روز

دکتر بهم گفت هفته ایی سه تا

دکتر بهتون داد من اصلا نمیخورم

روزی یکی

من هرروز🫤

یه روز در میون۱

هفته ای یدونه

من یک روز درمیون

هفته ای دوتا

هفته ایی دو بار استفاده میکنم شنبه با سه شنبه

من ی روز در میون گفته

برامن هنودکترم نداده ک زودنیس ازالان میخوری؟

ن هفته ای دوبار اینا

سوال های مرتبط

مامان فریناز مامان فریناز ۱ ماهگی
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی