سلام شما امگا 3 هرروز میخورین کی میخورین

۱۳ پاسخ

هفته ای دوبار فقط

اگه این قرص باشه میگن روزی یدونه مشکلی نداره و مخصوصا خانوم های بارداره

تصویر

به من این داده

تصویر

سه روزی یکی

دکتر به من گفت هفته‌ای ۲ بار

من میترسم بخورم هرروز اشکال داره

دکتر ب من گفت هر سه شب یکی بخور

چرا دکتر به من هرروز گفته بخور ضرر نداره

یه روز در میون

وای من ی بار خوردم سرگیجه شدید گرفتم دیگ نخوردم

به من از ٢٧ هفته داد گفت يه روز درميون

یه روز در میون

من هفته آیی یکبار...ماهی هم استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان آروین💙 مامان آروین💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری