۵ پاسخ

من معمولا صبحونه دوتا گردو میخورم
عصرم یخورده بادوم هندی.
دیگه مغزی دوس ندارم

تخم مرغ بخور. فرنی. حلیم. آبگوشت .مغزیجات
گوشت

من هرروز ۱۰تا بادوم درختی میخورم بعضا هم گردو با کشمش پسته هم تموم کردم بادوم زمینی هم میخورم ولی کم

جدیدا شروع کردم چند نوع مغز گرفتم از هرکدوم دوسه تا میخورم

من هرروز ۷ تا بادوم و سه تا گردو میخورم

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان مهیار 👶🏻💙 مامان مهیار 👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان الوین💙👼 مامان الوین💙👼 ۱ ماهگی
مامان اولی🙂 مامان اولی🙂 هفته نوزدهم بارداری