خانوما برای وزن گیری بچه چیا میخورین؟

۶ پاسخ

موز بستنی لیدی میل

تخم مرغ؛ شیر موز؛ بستنی؛ گوشت

از الان زوده ۲۸ هفته به بعد وزن مبگیرن ، تخم مرغ و اجیل ، حلیم ، بستنی، کباب خوبه میگن

تخم مرغ آب پز
کباب ماهیچه و فیله
مغزی جات حبوبات لبنیات
کلا وزن بعد 30 هفته هست هفته شما خیلی زوده

حلیم، کباب ،شیرموز، چلو گوشت 😜

حلیم
ابگوشت
عدسی
پوره سیب زمینی

سوال های مرتبط

مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهیار 👶🏻💙 مامان مهیار 👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان والا
👶🏻🤍🩵💙 مامان والا 👶🏻🤍🩵💙 روزهای ابتدایی تولد