۷ پاسخ

از الان زوده هرچی بخوری میره رو وزن خودت

امگا۳ عالیه واسه من که جواب داد

حلیم فرنی کله پاچه ماهی قلیه ماهی
عدسی نخودی شیربرنج

ی لیوان شیر دو تا قاشق اراد برنج اگه شیرین دوست داری ۳ تا قاشق شکر یا دوتا شکر ی کوچولو وانیل و یکم گلاب اول شیر سرد و با اراد و شکر قاطی کن ی ساعت بد بزار روی شعله ملایم هم بزن کم کم شروع کرد ب بستن بقیرو اضافه کن

آرد برنج دو قاشق غذاخوری پر با دو لیوان شیر و اگه دوست داری خیلی شیرین باشه دو قاشق پر شکر اگر هم دوست داری طبیعی باشه عسل بریز روی شعله بذار و تا وقتی که قوام میاد هم بزن آخر سر هم یه کوچولو گلاب بریز و تمام

بادوم میخورم فرنی بستنی کباب غذای زیاد

الان که وقت وزن گیری نیست 28 هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان الارا مامان الارا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهیار 👶🏻💙 مامان مهیار 👶🏻💙 ۳ ماهگی