برای وزن گیری جنین چیا خوبه بخورم
قند ندارم

۴ پاسخ

عزیزم از بعد آنومالی تغذیه باید مقدارش بیشتربشه.
حبوبات زیاد استفاده کن مثل لوبیا و عدس و ...
گوشت(بوقلمون، گوسفندی)،کباب، حلیم،مغزیجات، تخمه کدو، ابگوشت فسنجون، مصرف میوه۵تا در روز، انجیر، بستنی، نان سبوس دارمثل سنگک و بربری. مصرفشون رو بیشترکن.

کباب عدسی حبوبات بستنی اجیل حلیم

حاملکی قبلیم دکتر قارچ رو برام توصیه کرد برا وزن گیری گوگلم بزنی میگه

کباب ابگوشت اجیل

سوال های مرتبط

مامان والا
👶🏻🤍🩵💙 مامان والا 👶🏻🤍🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه کوچولو💕🩷 مامان پناه کوچولو💕🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان الارا مامان الارا هفته سی‌ام بارداری
مامان nini مامان nini هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری