برای وزن گیری جنین چیا بخورم؟

۶ پاسخ

هفته ۲۰خیلی زوده به وزنش فکرکنی
۱۰هفته دیگه

الان زیاد نخور خودت اضافه وزن میگیری
بچه از ۳۰هفته به بعد وزن گیری داره

دانه‌چیا و بادام هندی شنیدم

لیدی میل عالیه واسه وزن گیری جنین دکتر بهم داده الان دومیشو اخراشه دارن تموم میکنم

فقط گوشت خوبه مرغ

من سر خود لیدی میل میخورم 😁تخم مرغ آب پز شیر و خرما

سوال های مرتبط

مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد