عزیزم الان وزن جنین زیاد مهم نیست من دکترم گفت از هفته ۲۸ به بعد مخصوصا ماه آخر وزن گیری جنین هست
ولی خیلی نگرانی
به دکترت بگو بهت مولتی ویتامین میده
لیدی میل میده
هنو زوده واسه وزن اگ دکتر بهت گفته کمه ک ی بحث جداس من تازه هفته بعد میخوا برم سونو رشد بعد ببینم دکتر چی میگه
۳۲ هفته ب بعد میگن اوج وزن گیری جنینه
لیدی میل
البته اگه قند نداشته باشی
من شنیدم ابگوشت حلیم مغزی جات اینا خیلی خوبه
سلام چند روز پیش رفتم سونو وزن بچم 2200بوده
دور شکمش کم بوده چیکار کنم خیلی نگرانم
عزیزم معمولا جنین ماه های اخر وزن میگیره ولی خب میتونی از الان لیدی میل مولتی ویتامین و غذاهایی که حبوبات داره ابگوشت اینا خوبن غذای پروتیین دار و سالم بخور
حلیم اجیل کرهی بادوم زمینی عالیه
عزیزم الان تایم وزن گیری نیس که ۲۸ مشخص میشه
داخل ۲۲ هفته رفتی سونو وزن ؟
فدات♥️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.