۵ پاسخ

بستنی رو بذار ماه های آخر بخور که قندت بالا نره همون دوماه آخر کله پاچه هم خوبه یکی دوروز 1بار هم تخم مرغ آب‌پز حبوبات ولبنیات خوبه فقط ماه آخرخیلی نخور آجیل بخور کم نمک

بستنی و حبوبات و پروئین و همه ی غذاهای خونگی سالم و میوه و مغزیجات

الان که زوده ولی کلا مغزیجات و کباب خیلی خوبه
شیر بادوم عالیه
حبوبات هم همینطور

از الان جنین وزن نمیگیره ک.

میگن پروتئین و مغزیجات خوبه

سوال های مرتبط

مامان والا
👶🏻🤍🩵💙 مامان والا 👶🏻🤍🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان الارا مامان الارا هفته سی‌ام بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد