فرنی برای وزن گیری جنین خوبه کسی خورده

۸ پاسخ

اره من میخورم یعنی صبحونه ها جز فرنی چیز دیگ نمیتونم بخورم

اره خوبه شیربرنج بهتره برا وزن

دلستر بخور

داخلش کمی سبوس بگیربریز. عالیه

الان وزن گیری زیاد مهم نیس عزیژم اره‌فرنی خوبه اما بیشتر ماه آخر بخوری تاثیر‌شوببینی

بله من خوردم. دکتر توضیه کردن واسه بارداری اولم فرنی و حلیم

اره نشاسته داره

برای وزن‌گیری نمیدونم ولی کلا جیزای خوبی توشه مخصوصا اگر پودر بادوم بریزی روش

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته چهاردهم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه کوچولو💕🩷 مامان پناه کوچولو💕🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری