دخترا سیب زمینی آبپز برای وزن گیری جنین خوبه ؟

۵ پاسخ

من سیب زمینی و تخم مرغ باهم آبپز میکنم میخورم، تخم مرغ که مطمئنم برا وزن گیری خوبه

الان قندت می‌ره بالا
ماهی آخر الان فقط پروتئین حبوبات گوشت سویا

وزن گیری فقط پروتئین بخور تا جایی که میتونی گوشت مرغ ماهی حبوبات

پوره بهتر ولی اونم خوب

هفته های بالاتر میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه کوچولو💕🩷 مامان پناه کوچولو💕🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری