۴ پاسخ

در حد یه قاشق چایی خوری. زیاده روی نکن. با موز بخور خیلی خوبه

اره عالیه

وزن جنین از ۳۰ هفته ملاک میشه برا پزشک از الان اصلا مهم نیست

خیلی خوبه مقدار کمش

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته چهاردهم بارداری
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان الارا مامان الارا هفته سی‌ام بارداری