سلام برای وزن گیری جنین چی بخوریم خوبه

۵ پاسخ

فعلا زوده از ماه ۶/۷ ب فکر باش

الان ک زیادوزن نمی گیره میفتی توماه۶بارداری ب بعد شروع کن آجیل.. حلیم..شیره.کله پاچه همه اینا ب اندازه مصرف کن.من سر بچه اولم ولی ازیناخوردم وزنشم عالی شد

حبوبات نخود عدس .جو اینا اسیاب کن پودرش روزییک قاشق بخور
من قند نداشتم ماه های اخر دلستر و بستنی شروع کردم

آجیل
فیله یا سینه مرغ کبابی
تخم مرغ آب پز
سیب زمینی آب پز
آبگوشت

اجیل..

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان متین و اَنبه🫀 مامان متین و اَنبه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد