سلام مامانا
برای وزن گیری جنین چی خوبه بخوریم؟

۶ پاسخ

عزیزم انومالی برای شما درست تشخیص داد؟ بچه پسر بود؟

از هفته 28وزن گیری جنین شروع میشه منم مثل شما هستم همش استرس وزن بچه رو دارم میخام از 28هفته چیزای که برای وزن گیری بچه خوبه استفاده کنم با پودر لیدی میل استفاده کنم

حلیم میگن معجزه میکنه خیلی خوبه بادام هم روزی ۸ عدد خوبه

تخم مرغ زیاده روی نکنید.کله بچه بزرگ میشه

حلیم
بستنی
آجیل
تخم مرغ ابپز

کباب حلیم بادام

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان متین و اَنبه🫀 مامان متین و اَنبه🫀 ۱ ماهگی
مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی