تخمه خام بخور . گردو . بادوم درختی . گوشت و مرغ و ماهی . بستنی اینارو بخور خیلی خوبن تا الان باید شروع میکردی چون ۲۸ هفته اینا میفرستن سونو وزن
دو ماه آخر وزنگیری اصلی هست هم مغزیجات خیلی خوبه هم گوشت کبابی هم بستنی هم میگن خوب وزن میده
وزن گیری معمولا بیشترین زمانش ماه اخر
ولی خب در طول بارداری سعی کن چیزای خوب و مقوی بخوری
و اینکه تا حدی هم ژنتیکی
من خواهرم تجربه ۴ تا زایمان و داره خودشم ۲۹ سالشه
میگف بچه از شش ماه ب بعد وزن میگیره و خوردن ۴ مغز و خرما و گردو ، میوه جات، گوشت اینا خیلی ب وزن بچه کمک میکنه
والا من هر چی گفتن خوبه بدا وزن خوردم رفتم سونو باز وزن بچه کم بود دیگه نمیدونم چیکار کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.