۱۷ پاسخ

من هرروز میخوردم الان چند روزه یادم می‌ره بخورم

من هر روز میخوردم الان کلافه شدم هیچ قرصی نمیخورم

هرروز که خیلی زیاده ،نهایت هفته ای ۲ بار

به من دکترم نداده خودم میتونم مصرف کنم؟

من یکشنبه سشنبه

برا من نداده البته تو مولتی ویتامینم هست

روزی یه دونه بعد صبحانه

از چند هفته میخوری ؟

خدا نگاه لباش 🥹

هفتی دوبار

هفته ای دوتا

یه روز در میون

۴ روزی میخورم

دوروزی یکی

فقط دوشنبه و پنج شنبه

هفته ای دوتا هست

هفته ای دوبار

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی
مامان دیارا مامان دیارا ۳ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی