۷ پاسخ

یک روز درمیون خوبه بخور

امگا ۳ بدون جیوه باید میگرفتی عزیزم

من هر روز یکی

به من دکتر هفت هفته ای ۲تا بخور

وقتی دکترت تجویز کرده این خطرناک و از کجا در میاری؟
خدایی ریلکس کنید هرچی گیر بدین ب ی موضوعی بدتر سر ادم میاد

من هفته ای دوبار میخورم..به حرف دکترت اعتماد کن اینجا تجربشون ازدکتر بالاتر نیست

من روز یکی ویتامین دی، یکروز درمیون امگا

سوال های مرتبط

مامان آقا رهام مامان آقا رهام روزهای ابتدایی تولد
مامان دیارا مامان دیارا ۳ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وسوم بارداری