خانما اگه گاهی مواقع کاپوچینو بخوریم اشکال نداره؟

۴ پاسخ

من کلا تا الان 2بار خوردم میخواستم بدونم ایرادی نداره هفته یه بار

نه ایرادی نداره
مصرف زیادش بده

نه عزیزم اشکالی نداره

نه من هفته ایی یک بار میخورم

سوال های مرتبط

مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هانا مامان هانا ۲ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۳ ماهگی
مامان هستی، لنا،دنیز مامان هستی، لنا،دنیز ۵ ماهگی