خانوما بال اشکال نداره بخوریم

۷ پاسخ

نه نخور شاید بچت بالدار بشه🫠🫠

نه ولی زیاد نخور هورمون داره

من همیشه میخورم

ن بابا بخور

بخوررر بابا من همچی میخورم
زعفرون از اول خوردم

ن بابا بخور نوش جونت من هفته ایی میخورم

نه بابا چه اشکالی داشت باش

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۲ ماهگی