تو ماه من کاپوچینو اشکال داره

۹ پاسخ

کافئین مثل قهوه و ... تپش قلب بچه رو بالا میره بسیار خطرناکه شما نخور عزیزم

کافئین تعطیل کلا

زیاد نخور کافئین خوب نیست.در خد هوس نوش جانت

چای ماسالا چی

بخاطر اینکه ضربان قلب بچه بالا میره براش خوب نیس گناه داره ولی هوس کردی بخور

ولی کم کافیین بخوری بهتره

ن عزیزم بعضیا قهوه میخورن

من ک از اول خوردم تا الانم

در حد ی کوچولو نه

سوال های مرتبط

مامان آیهان🍭نویان مامان آیهان🍭نویان ۵ ماهگی
مامان زهراکوچولو مامان زهراکوچولو ۱۰ ماهگی