کاپوچینو تو هفته من خطر داره؟

۸ پاسخ

من که گاهی اوقات میخورم

نه فکرنکنم منم هفته ای یه بار میخورم عزیزم

یکی دوبار عب نداره

بخور نوش جونت

نه بابا

من قهوه میخورم تپش قلب میگیرم
به خاطر کافیئنش

من که میخورم . ولی درکل خطر نداره روزی یه شاسه مجازه

بخور گلم من چندین بار خوردم

سوال های مرتبط

مامان هستی، لنا،دنیز مامان هستی، لنا،دنیز ۵ ماهگی
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان امیر صدرا مامان امیر صدرا ۱۲ ماهگی