رادیولوژی دندان تو هفته ی من خطر داره؟!

۵ پاسخ

اره به احتمال زیاد
چون کلا او پی جی دندادنو کلا سالی دوبار بیشتر نمیگیرن میگن خیلی عوارضش زیاده

بدون عکس کار تو انجام بده

تو بارداری منو دکترم گفت مجاز نیست، منم دندونم رو همینجوری بدون عکس پر کردن قراره زایمان کنم بعد برم عکس بگیرن هرجا مونده رو دوباره پر کنن

فک کنم کلا تا آخر بارداری ضرر داشته باشه
چون روزای عادی ک بری اول ازت میپرسن باردار نیستی

من که ۲۸ هفته بودم. دکترم نزاشته بود

سوال های مرتبط

مامان امیر صدرا مامان امیر صدرا ۱۲ ماهگی
مامان الیاس  💙🥰 مامان الیاس 💙🥰 ۸ ماهگی
مامان آیهان🍭نویان مامان آیهان🍭نویان ۵ ماهگی
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی