خانما رابطه تو هفته من خطر داره ؟؟؟

۵ پاسخ

ماه نهم میگن واسه زایمان خوبه البته بدون جلوگیری شنیدم

من تا اخر داشتم

نه به‌ پهلو چپ بخوابی دخولم عمیق نباشه فکر نکنم مشکلی داشته باشه البته اگه بارداری نرمالی داری

دخول عمیق خطر داره رعایت کنید مشکلی پیش نمیاد
من ک انقد واژنم درد میکنه خودم نمیتونم دست بزنم چ برسه ب رابطه ولی خب واسه زایمان راحت خوبه

من ک دارم نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان جوجه💕🥹 مامان جوجه💕🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان خرسی مامان خرسی هفته سی‌ودوم بارداری