ماه نهم میگن واسه زایمان خوبه البته بدون جلوگیری شنیدم
من تا اخر داشتم
نه به پهلو چپ بخوابی دخولم عمیق نباشه فکر نکنم مشکلی داشته باشه البته اگه بارداری نرمالی داری
دخول عمیق خطر داره رعایت کنید مشکلی پیش نمیاد
من ک انقد واژنم درد میکنه خودم نمیتونم دست بزنم چ برسه ب رابطه ولی خب واسه زایمان راحت خوبه
من ک دارم نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.