رابطه داشتن تو هفته من خطر ناکه؟؟

۵ پاسخ

منم الان ۳ ماهه ندارم😮‍💨

اگر مشکلی نداری نه اشکال نداره

نه اگه منع نباشی

نه اگ ممنوع نیستی خطر نداره ولی من الان هشت ماهه رابط ندارم

ی دو هفته دیگه داشته باشی بهتر البته اگر بخوای طبیعی زایمان کنی

سوال های مرتبط

مامان رضا رادین مامان رضا رادین ۲ ماهگی
مامان آقا مانیار👶🏻🧸 مامان آقا مانیار👶🏻🧸 ۶ ماهگی
مامان هاناجون مامان هاناجون روزهای ابتدایی تولد