تو هفته من عفونت اداری خیلی خطر داره؟؟؟

۱ پاسخ

نه با دارو خوب میشی
عفونتم نداری من مطمئنم
مایعات بخور
ببین wbc تو ادرارت چند بود؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان🍭نویان مامان آیهان🍭نویان ۵ ماهگی
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی