من خیلی هوس نوشابه میکنم بخورم ضرر داره؟

۱۲ پاسخ

والا نوشابه برا ادم عادی و سالم ضرر داره ما ک دیگه الان تو شرایط خاصیم🥴

عزیزم آب گاز دار بخور هوست رو‌کم می‌کنه

از لحاظ قند خطر داره بیشتر

کلسیم استخون و دندونت میسوزونه چون بچه برای استخون سازیش از کلسیم مادر میگیره
نوشابه هم بخوری باعث میشه ۴۰ به بعدت که شد در معرض پوکی استخوان باشی

سلام عزیزم نه من چندبار خوردم

من که میخورم نمیتونم جلو‌خودم بگیرم ولی در حد یه استکان میخورم

کم بخور نوشابه جنین رو زشت میکنه

بشدت نخور اصلا

سلام من میخورم ترک میکنم باز معدم درد میگیره میخورم دکتر گفت کم بخوری مشکل نداره

والا من سر بارداری اولم همش خوردم

نه من میخورم فقط حواست به قندت باشه

فک نکنم منم چند باری خوردم

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان تودلی هام🫀 مامان مامان تودلی هام🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهوا🩷🌸 مامان مهوا🩷🌸 روزهای ابتدایی تولد