۶ پاسخ

زیادیش گفته شده بچه بیش فعال میشه زیادی ک گفته میشه روزانه چندین مرتبه خوردن

منم خیلی هوس میکنم
کاکائو هم کافئین داره هم کم خونی میاره کم بخور

هفته ای یکبار اوکیه

منم عاشقشم

خودت تو خونه درست کن
شیر بدون لاکتوز ماهشام خودش شیرینه
توش پودر کاکائو بزن
مزه شیرین شیرکاکائو اماده رو نمیده اما خب دیگه هیچ ضرری نداره و بخاطر شیر مفیدم هست
خوشمزه ام میشه

زیاد نخور وگرنه من شنیدم کاکائو خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۱ ماهگی