۶ پاسخ

تا جاییکه من شنیدم خود هویج مشکلی نداره اما آب هویج خوب نیس، در حد اینکه هوستو بندازه میتونی بخوری نه اینکه هروز بخوری و زیاد

متاسفانه ویتامین A داره وگرنه منم دوست دارم اب هویج بستنی بخورم،خیلی چیزا که حتی مجاز بودم رو حذف کردم مثل چای….شاید نهایتا ۱۰ روزی یه فنجون بخورم

اره ضرر داره من از وقتی ک باردار شدم بدجور دلم میخواد ولی دکتر گفته خیلی ضرر داره منتظرم زایمان کنم برم ی ابهویج مشتی بخورم😋

فقط در حدی بخور که هوست بر طرف شه
زیادش ضرر داره

منم خیلی میخام😭

آب هویچ ضرر داره زیاد نخور مثل چیگر ویتامین A بیشتری داره

سوال های مرتبط

مامان اوین مامان اوین ۱۰ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا کوچولو مامان ایلیا کوچولو ۴ ماهگی