خانما خیلی دوغ میخورم همش هوس میکنم ضرر که ندارع زیادیش؟؟؟

۹ پاسخ

زیاد نخور به وقت یبوست نگیری...
من خیلی میخوردم یبوست شدید و هموروئید گرفتم بعد گذشت ۵سال هنوز درگیرشم باید ببخشید هفته ای یکی دوبار به زور قرص و کوفت و زهرمار دفع دارم

خوب منم چون زیادمیخورم مخصوصا ترش وگازدار.
حالا بگم سعی کن کمتربخوری دیگه چون بچهاکولیک ورفلاکس میگیرن.

بچت پسره؟؟

فشار و دیابت نداشته باشی نه ضرر نداره

زیاد شور نخور

دوغ ممکنه فشار خون رو بالا ببره عزیزم سعی کن کم نمک بخوری و حواست به فشارت باشه

منم دوغ خیلی میخورم. فک نکنم مشکل داشته باشه فقط شاید سرد باشه طبعش بدنو سرد کنه

فقط شاید سردیت کنه وگرنه خوبه .کلسیم داره

منم روزی دو سه لیوان میخورم فک نکنم ضرر داشته باضه

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد