خانما خیلی هوس باقالی میکنم میگن ضرر داره میترسم بخورم🥺

۱۲ پاسخ

نخور خوب نیست من بچم بخاطرش فاویسم داره ازش متنفر شدم حالمو بد می‌کنه

من همیشه میخورم نمیدونم ضرر داره یا نه

منم۳روز پشت سرهم یه پیاله متوسط خوردم

منم میترسم بخورم میگن خوب نیست تازه بخوری

من خامشو خیلی دوس دارم و زیاد میخوردم تا چند روز پیش
بعد گفتن ضرر داره دیگه نمیخورم
آسیب‌ش هم نمیدونم چیه ولی مدتی که می‌خوردم هیچ مشکلی برام پیش نیومد خداروشکذ

تو تاپیکام هس بعضیا گفتن از دکتر پرسیدن مورد نداشته

من خوردم هم این بارداری هم قبلی

والا منم شنیدم میگن خوب نیس خودمم تاحالا نخوردم ینی زیاد خوشم نمیاد از باقالی

من باقالی پلو خوردم چیزی نشد

هیچ چیزی ضرر نداره به اندازه مصرف بشه

من خوردم اصلن هچیم نشود

عب ندار کم بخور در حد هوست

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق کوچولو🩵 مامان فندق کوچولو🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری