۶ پاسخ

گلم سعی کن نخوری تو پلو بخور ولی اینجوری نه

مرسی ممنون از همتون خدا خیرتون بده 😍😘

من یه بار پخته خوردم یکبارم تو پلو دیگه قصد ندارم بخورم میگن مضره حالا یکبار بخور

من چندبار خوردم ولی دیگه نمیخورم

اگه قبلا خوردی و حساسیت نداشتی و اطرافیان هم کسی حساسیت نداره میتونی یکم بخوری

باقالی کلا سمی هست منم خیلی هوس کرده بودم یکبار به زور گذاشتن بخورم میگن برای بچه بده ، یکبار خوردن توی پلو ضرری نداره

سوال های مرتبط

مامان نجات یافته مامان نجات یافته هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آراد🐥🫀💙 مامان آراد🐥🫀💙 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری