گلم سعی کن نخوری تو پلو بخور ولی اینجوری نه
مرسی ممنون از همتون خدا خیرتون بده 😍😘
من یه بار پخته خوردم یکبارم تو پلو دیگه قصد ندارم بخورم میگن مضره حالا یکبار بخور
من چندبار خوردم ولی دیگه نمیخورم
اگه قبلا خوردی و حساسیت نداشتی و اطرافیان هم کسی حساسیت نداره میتونی یکم بخوری
باقالی کلا سمی هست منم خیلی هوس کرده بودم یکبار به زور گذاشتن بخورم میگن برای بچه بده ، یکبار خوردن توی پلو ضرری نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.