بله عزیزم باقالی آلرژی و کم خونی توی جنین میاره نخور
منکزیاد خوردم تاحالا و هیچ مشکلی ام ندارم ب باقالی
ازنظرمن مه نخورچون مانمیدونیم بچمون به باقلاحساسیت داره یانه
منکه همش میخورم.واسه دختر اولمم خوردم اصلا مشکلی نداشت. الانم دارم میخورم.اتفاقا دیشب خوردم.
من که خوردم تازه هیچی هم نبوده
هیچ چیز به اندازه مصرف کردن ضرر نداره
آره عزیزم میگن خوب نیست حتی اگه حساسیتم نداشته باشی خوب نیست و واسه بچه حساسیت میاره
منکه میخورم اگر حساسیت نداری مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.