مامانا زرشک پلو تو هفته من ضرر دارع؟

۱۳ پاسخ

بخاطر زرشک میگی ت بابا هیچی نمیشه

منک از بعد انتی زرشک پلو اینا دیگ میخورم

کلا از اول تا آخر ضرری نداره عزیزم زرشک توی مقدار زیاد یا آب زرشک میگن نخورید مقداری که توی زرشک پلو هستش چیزی نیست که مضر باشه

😂😂😂😂

ن اصلا

هیچ مشکلی نداره
اون آب زرشکه که میگن نخورین انقباض میده
داخل غذا مگه چقدر زرشکه که مشکل داشته باشه
با خیال راحت بخور
من حتی تهچین پر از زعفرون و زرشک هم خوردم چندین بار
داخل غذا اصلا مقدارش اونقدر زیاد نیست که مشکلی داشته باشه

نه عزیزم

مگه زرشک پلو ضرر داره😳

فقط زرشک زیاد نخور

نبابا

اره ولی کم زیاده روی نکن در یه حدی کمی بخور

نه عزیزم . بخوووووووور

دقیقا واسه چی باید ضرر داشته باشه؟؟؟؟!!!

سوال های مرتبط

مامان محمدتیام مامان محمدتیام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۵ ماهگی
مامان نجات یافته مامان نجات یافته هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه سادات😻🩷 مامان پناه سادات😻🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری