بخاطر زرشک میگی ت بابا هیچی نمیشه
منک از بعد انتی زرشک پلو اینا دیگ میخورم
کلا از اول تا آخر ضرری نداره عزیزم زرشک توی مقدار زیاد یا آب زرشک میگن نخورید مقداری که توی زرشک پلو هستش چیزی نیست که مضر باشه
😂😂😂😂
ن اصلا
هیچ مشکلی نداره
اون آب زرشکه که میگن نخورین انقباض میده
داخل غذا مگه چقدر زرشکه که مشکل داشته باشه
با خیال راحت بخور
من حتی تهچین پر از زعفرون و زرشک هم خوردم چندین بار
داخل غذا اصلا مقدارش اونقدر زیاد نیست که مشکلی داشته باشه
نه عزیزم
مگه زرشک پلو ضرر داره😳
فقط زرشک زیاد نخور
نبابا
اره ولی کم زیاده روی نکن در یه حدی کمی بخور
نه عزیزم . بخوووووووور
دقیقا واسه چی باید ضرر داشته باشه؟؟؟؟!!!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.