خوردن زرشک پلو توهفته های ما ضرر داره؟

۱۲ پاسخ

از اولشم بد نیست مگه چندتا دونه زرشک میخوری اتفاقا من زرشک زیادم دوست دارم تو زرشک پلو ولی مشکلی نداشتم

من میخورم مشکلی نداشتم تا الان

فک نکنم

از اولشم بد نیست

وای منم هوس کردم
اما تا حالا زرشک و زعفرون نخوردم 🥺و همینطور کباب کوبیده😔🥺دلم پررر میزنه برا زرشک پلو

ن بابا بخور

نه عزیزم
اون چندتا دونه زرشک و یه‌ذره زعفرون هیچ اشکالی نداره
با خیال راحت بخور

نه من هفته یبار میخورم

نه بخور حالشو ببر

من میخورم ولی سعی میکردم زیاد زعفرانی نباشه عزیزم

نه😕😕😕

من چن بار خوردم
هویچ پلو زرشک پلو

سوال های مرتبط

مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۴ ماهگی
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمدتیام مامان محمدتیام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان سورنا🩵👶🏻 مامان سورنا🩵👶🏻 ۱ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری