اره معلومه که ایراد داره☹️ چون وقتی تنهایی میخوری ایراد داره🤣 مثلا بیا باهم بخوریم عب نداره
منم ۱ بار خوردم
من تو بارداریم خوردم بچمم حساسیتی نداره
فاویسم فقط در صورتی که پدر یا مادر داشته باشن بچه میگیره و هیچ ربطی به باقالی نداره
منع دیگه ای نداری بخور من که زیاد خوردم
من که خوردم چند باری
باقالی کلا تو بارداری تجویز نمیشه
میگن باعث فاویسم و حساسیت تو بدن جنین میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.